021-36026572

حمایت از فرزندان حین آموزش آنلاین آکادمی زبان فرهنگ نوین

حمایت از فرزندان حین آموزش آنلاین آکادمی زبان فرهنگ نوین
1399/08/28
6 بازدید
دسته بندی:

حمایت از فرزندان حین آموزش آنلاین آکادمی زبان فرهنگ نوین

مقدمه

کلاس های آکادمی زبان انگلیسی فرهنگ نوین به دلیل شیوع بیماری کرونا به سمت کلاس های مجازی سوق پیدا کرده است

چه چیزهایی نیاز دارید؟

با مسئول هماهنگی آکادمی فرهنگ نوین صحبت کنید تا بدانید از چه ابزارهایی برای ارتباط با زبان آموز برای تعیین کردن تکالیف و استفاده خواهد شد.

برای شرکت در کلاس های آکادمی فرهنگ نوین می بایست اپلکیشن هایی را نصب کنید(اپلیکیشن زبان آموز و والدین)

برای ارتباط با ما و اطلاع از اخبار آموزشگاه مبتوانبد در کانال تلگرام ما جوین و پیج اینستاگرام آکادمی را دنبال کنید

مدیریت زمان

برنامه‌ای تهیه کنید:برای یادآوری کلاس ها و فراموش نکردن زمان برگزاری آنها از آلارم تلفن همراه خود استفاده کنید

بر روی ساعت‌ها توافق کنید: باید بدانید فرزندتان چند ساعت می‌تواند مطالعه کند و کجا بیشتر به کمک شما نیاز دارد. این مسئله بستگی به سن فرزندتان دارد. بعضی از بچه‌ها ترجیح می‌دهند صبح‌ها درس بخوانند و بعضی عصرها.

عوامل حواس‌پرتی را کاهش دهید: این موضوع هنگامی که بچه‌ها نیاز به تمرکز بر یادگیری دارند، اهمیت پیدا می‌کند.

زمان‌های استراحت کوتاهی در نظر داشته باشید: تشویق بچه‌ها به استراحت و همچنین نرمش کردن بسیار اهمیت دارد. زیرا ممکن است بچه‌ها برای زمانی طولانی بدون تحرک در یک مکان بنشینند.

جو مناسبی ایجاد کنید:سعی کنید مکانی را برای درس خواندن پیدا کنید که نور مناسب و کمترین سروصدای ممکن را داشته باشد.

مطالعه روی تخت یا روی مبل وسوسه‌انگیز است، اما برای وضعیت بدنی بچه‌ها یا حفظ تمرکز مناسب نیست. پشت میز نشستن بهترین گزینه است – اما به یاد داشته باشید که به طور منظم آنها را بلند کنید و مجبورشان کنید حرکت کنند.

فرزندانتان را تشویق کنید که کاری را که انجام می‌دهند به شما نشان دهند، یا حتا چند پوستر بسازید تا به یادگیری‌شان کمک کند.

نقش شما

همانطور که تشویق شما مورد نیاز است، این موضوع نیز بااهمیت است که به فرزندانتان اجازه دهید به تنهایی کار کنند. پشتیبانی کردن و پاسخ دادن به سوالاتشان ضروری است اما بیش از اندازه شدن این امر، ممکن است به جای پشتیبانی، سرعت یادگیری‌شان را کم کند.

اگر با چیزی که اسناد درباره‌ی موضوعی گفته است، موافق نیستید، بهتر است با خود استاد صحبت کنید و در حضور فرزندانتان از استاد انتقاد نکنید. این کار ممکن است باعث شود فرزندانتان اعتمادشان را به استاد از دست بدهند و وقتی به آموزشگاه برمی‌گردند، مشکلاتی به وجود آید. 

ممکن است با موقعیت‌هایی مواجه شود که نتوانید برخی مفاهیم مرتبط با درس را توضیح دهید یا برخی مسائل را حل کنید که البته مشکلی نیست. به همین دلیل است که به اساتید نیاز داریم! اگر چنین موقعیتی پیش آمد، ببینید آیا می‌توانید از استاد یا سایر اعضای خانواده یا والد دیگری کمک بگیرید. اگر نتوانستید، برای استاد یادداشتی بفرستید تا شاید او بتواند کمک کند.

مواردی که باید در نظر بگیرید

امنیت در فضای مجازی: اگر فرزندانتان کاری را آنلاین انجام می‌دهند یا از تلفن همراهتان استفاده می‌کنند، حتما تنظیمات حریم خصوصی را روشن کنید. 

مدت زمان مطالعه: از برنامه‌ریزی کردن ساعات مطالعه‌ی طولانی برای فرزندانتان بپرهیزید. در نظر گرفتن زمان شروع و پایان منظم برای ساعات مطالعه‌شان بسیار بااهمیت است.

صبر چاره‌ی کار است: از آنجا که آموزش آنلاین برای شما و فرزندانتان امری جدید است، وفق یافتن با آن نیاز به زمان و صبر دارد. انتظار نتیجه‌ی فوری نداشته باشید و به یاد داشته باشید گاهی بهتر است کار را رها کنید و روز بعد دوباره آن را از سر بگیرید.
قدردان تلاش فرزندانتان باشید: تحسین و قدردانی از تلاش‌ فرزندانتان در مسیر این روش تازه‌ی یادگیری برای آنها انگیزه‌ بخش خواهد بود.