021-36026572

10 استاد برتر زبان در ایران

10 استاد برتر زبان در ایران
1398/07/25
7 بازدید
دسته بندی:

10 استاد برتر زبان در ایران

رتبه اول و دوم، سجاد حسینی و محمود مهرعلیان

هرکس که در دو دهه اخیر به دنبال یادگیری زبان انگلیسی، و به ویژه آمادگی آزمون آیلتس بوده باشد، قطعا اسم این دو استاد برتر زبان انگلیسی و آیلتس را از خیلی ها شنیده است. کارنامه درخشان فعالیت و رزومه این دو استاد به قدری پربار است که زبان از توصیف قاصر است. زبان آموزان بسیار زیادی، هر دوی این استاد انگلیسی را توصیه کرده و همیشه به ویژگی های متمایز کننده ایشان اشاره می کنند.

 

دغدغه آموزش با کیفیت، وقت و انرژی زبان آموز و کاربردی بودن فعالیت شان همیشه بارز بوده است. سال ها تدریس سطوح مختلف، سوپروایزری و مدیریت آموزش چندین موسسه آموزشی، نوشتن سیستم های آموزشی، ایجاد تغییرات برای اصلاح آموزش برخی آموزشگاه ها، نوشتن ۷ کتاب آموزشی زبان انگلیسی و آیلتس، تهیه بیش از ۷ هزار اسلاید آموزشی، تهیه بیش از ۳۰۰ ساعت ویدیوها و پادکست های صوتی آموزشی، نوشتن حدود ۴۰۰ طرح درس کامل برای کتب و سیستم های آموزشی، و بیشتر از ۱۵۰ سمینار آموزشی نتیجه ی این جریان آموزشی است.

پس از چند سال همکاری آموزشی، و جستجوی مدام برای یافتن بستری برای فعالیت های آموزشی بدور از حواشی و اولویت های دیگر مثل کسب و کار، و ناکام ماندن در یافتن آن مرکز خاص، آقایان حسینی و مهرعلیان تصمیم گرفتند آن سیستم آموزشی خلق کنند تا با ارایه خدماتی با استانداردهای فوق العاده، آموزش را در کشور متحول کنند. نتیجه آن خط فکری، تولد آکادمی زبان اکسیر شد.

رتبه اول و دوم به این دو عزیز اختصاص یافت چرا که در یک تفکر مشترک را به اجرا می گذارند. در ادامه این مقاله، به چندی از امتیازات و ویژگی هایشان اشاره می کنیم.

۱-سجاد حسینی

سجاد از ۱۰ سالگی زبان خواندن را شروع کرد و در ۱۷ سالگی، اولین کلاس گروهی خود را تجربه کرد. او در اولین تجربه هایش، متوجه شد که چیزی در درون اون وجود دارد که با تدریس شکوفا و ارضا می شود: کمک به دیگران.

ایشان اعتقاد دارند که معلمی، دنیای خاصی است که متاسفانه تعریف درستی از آن در جامعه وجود ندارد. صرف داشتن دانش، یا دانستن متد تدریس، یا داشتن ظاهر آراسته، یا مدرک دکتری، معلم معلم نمی شود. معلمی، دنیایی از معرفت، شکیبایی، تخصص، تجربه، احساسات و بازیگری است. زبان آموزان ایشان برای توصیفشان از صفاتی مثل پرانرژی، مسلط، باسواد، مهربان، خوش اخلاق، خوره، الگو، حامی و مشوق استفاده می کنند.

 

استاد حسینی، فعالیت خود را با شروع تدریس آزمون آیلتس حرفه ای تر دنبال کرده و توانست نمره ۸٫۵ آکادمیک را کسب کند و در دهه اخیر، به صورت تخصصی در حوزه آیلتس فعال است. سپس، با تاسیس آکادمی اکسیر، او، به همراه محمود مهرعلیان در حال افزایش کیفیت آموزش زبان انگلیسی و آزمون های مرتبط می باشد. سجاد معتقد است که موفقیت، به سبک زندگی شما بستگی داشته و مربی­گری و ایجاد تغییرات بنیادین، و فرای آموزش های سطحی، به افراد هدفمند در مسیر موفقیتشان کمک می کند.

 

برای اطلاعات بیشتر و تماس با ایشان، می توانید لینک سجاد حسینی را ببینید.

 

۲-محمود مهرعلیان

همه محمود را به دنیایی از محبت می شناسند؛ ویژگی ای که زبان آموز را محو درس می کند و یادگیری را سهل. استاد مهرعلیان در تعداد بیشماری از موسسات زبان تهران و شهرستان ها زبان انگلیسی و آزمون های مرتبط مثل تافل و آیلتس را آموزش داده اما همیشه ذهن دغدغه مندشان دنبال یک آرمان­شهر آموزشی بوده است که وقتی با استاد حسینی آشنا شد، دغدغه یکسان فکری­شان منجر به خلق سیستم آموزشی اکسیر شد.

 

ایشان، صرفا یک استاد زبان نیستند، بلکه درس زندگی می دهند. کلاس های وی، با در نظر گرفتن هوش های چندگانه زبان آموزان، از جمله هوش هیجانی، بصری، صوتی، کلامی، جنبشی، موسیقیایی، میان فردی، درون فردی و حتی طبیعت گرا، تقریبا ربطی به کلاس زبان هایی که رفته اید ندارد. مباحث شاید یکسان باشند، اما منش، اخلاق، تجربه، و اجرای او تجربه ای منحصربفرد برای زبان آموزان ایجاد می کند.

 

استاد مهرعلیان با کسب نمره ۸٫۵ آیلتس آکادمیک، هم اکنون فضای کیفی آموزشی آیلتس را به همراه استاد حسینی در آکادمی اکسیر در درست گرفته است و هرکس که دنبال آموزش با کیفیت بوده، آن را در کلاس های آیلتس آکادمی اکسیر پیدا کرده است. کلیپ های آموزشی زیادی از ایشان در وبسایت های مختلف وجود دارد که می توانید با یک جستجوی ساده به آن ها دست پیدا کنید.

برای اطلاعات بیشتر و تماس با ایشان، می توانید لینک محمود مهرعلیان را ببینید.

 

۳- دکتر مرتضی جاوید

 

دکتر جاوید استاد زبان انگلیسی در کشور می باشد که سلطان حافظه ایران نیز لقب گرفته است. بدون شک تکنیک های ایشان در زمینه یادگیری واژگان زبان انگلیسی برای علاقه مندان این زبان می تواند بسیار موثر واقع شود.

 

شرکت کنندگان در دوره های این استاد زبان انگلیسی  که به منظور شرکت در آزمون تافل و آیلتس این دوره ها را پشت سر نهاده اند کیفیت آموزشی این دوره ها را در نوع خود بی نظیر و موثر نامیده اند. دکتر مرتضی جاوید با تکیه و تمرکز بر تکنیک های روانشناسی در زمینه یادگیری کلمات انگلیسی و تقویت حافظه توانسته است در این زمینه به نوآوری بپردازد.

 

ایشان در دانشگاه های معتبر کشور از قبیل دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه فردوسی مشهد و سایر دانشگاه های معتبر کشور نیز دوره هایی را برای دانشجویان برگزار نموده و به تدریس پرداخته است. وی همچنین با نگارش و تالیف حدود ۱۰ اثر در زمینه حفظ آسان واژگان زبان انگلیسی توانسته است این آثار را به عنوان منابع ارزشمند آموزشی مطرح نماید.

 

از جمله آثار شاخص ایشان در حوزه آموزش و یادگیری زبان انگلیسی را می توان کتاب حافظه جاوید نامید که مشتمل بر راه های حفظ آسان کلمات انگلیسی و اعداد می باشد. وی همچنین به عنوان کارشناس صدا و سیما نیز فعالیت داشته و دوره های روان شناسی متعددی را به منظور تقویت حافظه و آموزش تکنیک های آن در زبان انگلیسی و به خصوص دوره های مرتبط با آزمون تافل برگزار نموده است.

 

قطعا بهره گیری و آشنایی با آثار ارزشمند استاد جاوید می تواند در پیشبرد اهداف زبان آموزان هم در رده سنی نوجوانان و هم بزرگسالان از هر نظر بسیار موثر واقع شود.

۴-رضا آرش نیا

 

استاد زبان انگلیسی رضا آرش نیا یکی دیگر از اساتید برجسته آموزش زبان انگلیسی در ایران است  که این روزها از محبوبیت فوق العاده ای در نزد دوستداران زبان انگلیسی برخوردار است.

 

رضا آرش نیا که بیشتر استاد زبان انگلیسی آنلاین نامیده می شود توانسته است با تولید و ارائه کلیپ های ویدیویی آموزشی در زمینه آموزش زبان انگلیسی  و سایر متدهای سمعی و بصری  و همچنین بهره گیری از تکنیک های آموزش زبان انگلیسی به موفقیت های چشمگیری در این زمینه دست پیدا کند.

 

کلیپ های آموزشی انتشار یافته از این استاد زبان انگلیسی در اغلب شبکه های اجتماعی با استقبال فراوانی از جانب مبتدیان و سایر علاقه مندان زبان انگلیسی مواجه شده است.

 

روان سازی مکالمه در نزد این استاد زبان انگلیسی و نیز تکیه بر روش های ساده و جذاب توانسته است نام وی را در ردیف معروفترین اساتید این رشته قرار دهد. رضا آرش نیا را می توان جوانترین استاد زبان انگلیسی نیز نامید.

 

وی متولد سال ۱۳۷۰ در شهرستان خوی می باشد و استعداد خودش را از همان دوران کودکی با شرکت در دوره های مختلف یادگیری زبان انگلیسی شکوفا کرده است.

 

وی فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی بوده و به جرات می توان گفت کلیپ ها و متدهای آموزشی این استاد زبان انگلیسی یکی از پرطرفدارترین کلیپ ها در اینترنت به شمار می رود. رضا آرش نیا را باید استاد زبان انگلیسی پیشرو در زمینه آموزش آنلاین زبان به شمار آورد. قطعا در آینده از این استاد زبان انگلیسی نخبه بیشتر خواهیم دید و شنید.

 

 

 

۵-استاد زبان انگلیسی علی کیانپور

 

علی کیان پور استاد زبان انگلیسی و مسلط بر ۱۰ زبان زنده دنیا می باشد. وی از  فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف بوده که از زمره نخبگان این رشته نیز به شمار می رود. سابقه تدریس وی به حدود ۱۴ سال قبل باز می گردد.

 

تبحر این استاد زبان انگلیسی در برگزاری دوره های مرتبط با آزمون آیلتس در شهر اهواز می باشد که با سایر مراکز آموزشی و اساتید معتبر در این زمینه رقابت تنگاتنگی دارد. وی همچنین به آموزش ۱۰ زبان دیگر در آموزشگاه رسمی خویش پرداخته و توانسته است علاقه مندان زیادی را به منظور یادگیری زبان انگلیسی و سایر زبان های خارجی جذب کند.

 

۶-استاد زبان انگلیسی حمید ملازاده

 

 

استاد حمید ملازاده از جمله اساتید برجسته زبان انگلیسی در سطح کشور می باشد. وی به عنوان استاد زبان انگلیسی برگزیده توانسته است طیف وسیعی از زبان آموزان را در مقاصد آموزشی و یادگیری زبان انگلیسی یاری دهد.

 

این استاد زبان انگلیسی در اغلب شرکت های معتبر که نیازمند استفاده از ظرفیت های زبان آموزی به ویژه زبان انگلیسی هستند از قبیل شرکت نفت و نیز ستاد اجرایی فرمان امام و معاونت راهبردی و برنامه ریزی ریاست جمهوری به عنوان مدرس حضور داشته است.

 

استاد حمید ملازاده استاد زبان انگلیسی معتبر در زمینه برگزاری دوره های مرتبط با آزمون آیلتس نیز می باشد.  خروجی های قابل توجهی در این زمینه داشته است که از هر نظر توانایی ها و قابلیت های این استاد زبان انگلیسی را به اثبات می رساند.

 

۷-استاد زبان انگلیسی مسعود حسینی

 

مسعود حسینی استاد زبان انگلیسی می باشد که فعالیت های قابل توجه و دوره های متعددی را به منظور آموزش زبان انگلیسی برگزار نموده است. وی همچنین دارنده مدرک CELTA در  سال ۲۰۱۸ می باشد.

 

تخصص این استاد زبان انگلیسی در زمینه گرامر و آیلتس توانسته است به او اعتبار ویژه ای ببخشد. برگزاری دوره های آنلاین که توسط این استاد زبان انگلیسی مجرب برگزار می شود از هر نظر مورد توجه شرکت کنندگان در این دوره ها قرار گرفته است. تخصص استاد مسعود حسینی در زمینه آازمون های بین المللی توانسته است جایگاه ویژه ای را در بین سایر اساتید این حوزه به او اعطا کند.

 

 

 

 

۸-استاد زبان انگلیسی امیر مهدی نحوی

 

 

امیر مهدی نحوی استاد زبان انگلیسی که تخصص اصلی وی مهندسی معماری می باشد به دلیل اقامت در کشور کانادا به مدت ۵ سال توانسته است تجارب ارزنده ای را در این زمینه کسب نماید. حاصل فعالیت های این استاد زبان انگلیسی در حوزه آموزش برگزاری دوره های مکالمات برای کسانی که قصد مهاجرت به خصوص برای کشور کانادا را دارند.

 

برگزاری دوره های تقویت لهجه کانادایی آمریکایی و تدریس سایر رشته های تخصصی از قبیل ریاضیات و هندسه از جمله  فعالیت های ایشان می باشد. کسانی که قصد دارند تا به منظور کاریابی کانادا یا سایر کشورهای انگلیسی زبان را انتخاب کنند می توانند در دوره های استاد زبان انگلیسی امیر مهدی نحوی شرکت نموده و نتایج درخشانی را کسب نمایند.

 

۹- استاد زبان انگلیسی دکتر منوچهر زاده

 

 

دکتر منوچهرزاده از جمله اساتید پرکاری محسوب می شود که هنوز دوره های ترمیک خود را ادامه می دهد. این استاد جوان و با انگیزه با بهره گیری از روش های  آنلاین و تله کلاس در بین ۱۰  استاد زبان انگلیسی و مدرسان محبوب این رشته جای گرفته است.

 

تاکید دکتر منوچهر زاده بر مکالمه غیر حضوری و نیز گرامر سبک کار این استاد زبان انگلیسی را از سایر اساتید متمایز کرده است.

 

۱۰-علی اکبر عطایی

 

استاد زبان انگلیسی علی اکبر عطایی نیز از جمله استادان خلاق در زمینه تدریس و آموزش زبان انگلیسی در رده های مختلف به شمار می رود. سیستمی که ایشان ابداع نموده اند به نام سیستم آنالیزی معروف است

 

از نظر این استاد زبان انگلیسی برگزیده شما می توانید با شرکت در دوره های آنالیزی  فقط در ظرف یک سال به راحتی مکالمات زبان انگلیسی را انجام داده و به سطح مطلوبی از یادگیری برسید.

 

روش های ارائه شده توسط این استاد زبان انگلیسی مطرح در سطح کشور نیز مبتنی بر روش های سمعی و بصری و کانالیزه کردن زبان آموزان در این زمینه می باشد. وی همچنین منابعی نیز در این زمینه منتشر کرده است که از آن جمله می توان به خودآموز زبان انگلیسی اشاره کرد.