021-36026572

سطح خردسالان

سطح خردسالان
1403/01/26
دسته بندی:

سطح خردسالان

در این سطح اساتید با تجربه‌ای انتخاب می‌شوند که در زمینه‌ی آموزش به خردسالان مهارت‌های لازم و کافی را کسب کرده‌اند. همچنین نظارت دقیق و مستمر شعب بر برنامه‌ی آموزشی مدرسان این دوره‌ها، با افزایش بازده آموزشی و ارتقای سطح یادگیری خردسالان همراه بوده است.

ما در‌ فرهنگ نوین آموزش زبان به تمام رده‌های سنی را یکی از ارکان حرفه‌ای خود قرار داده‌ایم؛ زیرا فرآیند آموزش به خصوص در سنین پایین‌تر حساسیت‌هایی دارد و تربیت مدرسین بر مبنای این حساسیت‌ها از اولویت‌های اصلی آموزشگاه فرهنگ نوین است. آموزش در ‌سنین پایین همراه با نظارت دقیق و استفاده از استانداردهای تدریس، علاوه بر ثمر‌بخش بودن راه را برای پیشرفت‌های حرفه‌ای و تحصیلی آتی هموار خواهد کرد. فرهنگ نوین، یک آموزشگاه زبان انگلیسی معتبر در پاکدشت است که دوره های آموزش زبان انگلیسی کودکان و بزرگسالان به صورت ترمیک و فشرده، زیر نظر مربیان و اساتید مجرب برگزار می‌گردد.

متد آموزشی آموزشگاه فرهنگ نوین بر اساس یادگیری زبان مادری طراحی شده است. به این ترتیب که از طریق تقویت مهارت شنیداری، کودکان پس از مدت کوتاهی قادر به صحبت کردن به زبان انگلیسی خواهند بود.

در دوره های خردسال ما 2 سری کتاب تدریس میشود:
سری اول کتاب های First Friends برای سنین 6 الی 8 سال
سری دوم کتاب های First Friends برای سنین 9 الی 11 سال